Followers

PhotobucketJom tukar link suka sama suka! TQ uol! hik3!Photobucket

Sabtu, 18 Jun 2011

Mana tahan!

Maaf, ni bukan entri meminta simpati..tp sekadar meluah apa yg buat su menangis lagi pepagi ni kalau sebut pasal anak ni..

Su tau, su redha sebab 10 thn su takde rezeki anak..tp bila orang sekeliling cerita pasal anak dia macam ini, anak dia macam itu..su nak cerita apa? Anak takde!

Menangis lagi su...

Ya Allah beratnya ujianMu padaku... 

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


8 comments:

norinaomar berkata...

Kuatnya Su menahan sabar di hati..saya faham Su sebab ramai juga kawan2 sekeliling yang dah putus asa.Ada juga yang terus ambil anak angkat,sambil tolong orang susah katanya

Ini Kisah Tia berkata...

Tia belum rasa jadi ibu tapi tice su sabar ye .

Simpan Kecantikkan Hanya Untuk Suami

Mijoe berkata...

sabar le Tice.

saya dan isteri pun still berdua jugak. Sabar yer..doa banyak2, InsyaAllah, suatu hari nanti, doa dimakbulkan olehNya. Amin.

wati berkata...

sabarlah sy dulu lmbt juga dpt anak,tahun ke 9 baru pegnen...

Yusri berkata...

harap tice strong yer...

Lulu Caldina berkata...

lulu ada juga srg kwn blogger ni...
dia dah lama kawen still takde anak..


semoga tabah kak...
lulu doakan kakak ada rezeki anak ....

shila berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
shila berkata...

salam perkenalan... harap bersabar byk2 yer.. rezeki di tgn Allah tapi shila faham cam ner perasaan su... shila pun lambat gak... pastu cuba p klinik.. syukur rezeki ada... pastu dah syorkan 3 psgn p klinik yg sama rezeki ada juga... tapi klinik tu kat JB... mana lah tau tetiba dtg jb terasa nak try.. leh la kita kenal2 lg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...