Followers

PhotobucketJom tukar link suka sama suka! TQ uol! hik3!Photobucket

Ahad, 26 Jun 2011

Dicabar murid!

Semalam (Jumaat), su dgn memurid Tahun 6 ke KL. Lawatan sambil belajar.

Tempat yg kitorg pegi ialah ke Planetarium, Muzium Polis, Masjid Negara & Muzium Negara.
Photobucket

Photobucket

Dan yg paling tak lupa kat Muzium Negara laa..hahaha! tgk je gambar kt bawah nih!

Memang tak sanggup sebenarnya tapi disebabkan murid2 cabar su! Mane leh jadik! hahaha!

Adoii...su pon lepas tengok gambar ni pon masih tak percaya su boleh atasi ketakutan su dgn ular..

Korang boleh? hik3!

PhotobucketSib baek mlm tadi tak mimpi dipatuk ular! ahaks..


8 comments:

'CikMimiEy' berkata...

whoaah , kagum sebentar ... hehe

berani jugak ye cegu ni . syabas2 ~~

tice su berkata...

'CikMimiEy' - sesak napas jugak su masa tuh! hahaha!

lina berkata...

salam sue - lina pun pernah pegang ular tu....mmg mengigil badan dibuat nya ketakutan :)

Pustaka NurIman berkata...

wooo jadi cikgu su ni pantang dicabar ye...

Atika Farha ;D berkata...

best tgk kehidupan cikgu. (:

laloque berkata...

cikgu sey magrin.. takdo pun bawak sey jenjalan.. dok lam kem askar, kono naik trak nak poie jenjln.. cikgu eh tak goma

Adzriel @ Liza AB berkata...

geli le...

Mijoe berkata...

saya pun pernah merasa ular sawa kat atas tengkuk. Masa tu gi Jusco kat AU2, Keramat. Control habis! Padahal dalam hati, Allah je yang tahu betapa gabranya saya masa tu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...