Followers

PhotobucketJom tukar link suka sama suka! TQ uol! hik3!Photobucket

Selasa, 28 Jun 2011

Buku tulis murid berlipat2! Sangat tidak suka!

Su paling tak suka kalau buku tulis murid2 su berlipat2 macam gambar kat bawah nih..

adesssss.. 


Sentiasa beri teguran tp masih ada murid yg abaikan bahagian ni..su taklah terus marah diorang..

Tapi kalau dah dekat setengah tahun memang patutlah su marahkan? Huhu!

Skrg kalau cakap lelebih pada murid, murid akan "mengadu" yg bukan2 pd ibu bapa/penjaga..

Ibu bapa/penjaga plak terus serang bila dah SALAH FAHAM & TANPA USUL PERIKSA

Hukum cikgu, mcm cikgu tu dah "bunuh" calarkan kulit anak dia! Sangat tidak adil! Ehh, ter'EMO' plak! Kikiki...

Apa2 pun jika itu seseorg cikgu tu memarahi muridnya, di hati cikgu tersebut adalah hendak buat yg terbaik untuk anak2 muridnya..

Maaf jikalau terkasar bahasa..huhu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


6 comments:

zino berkata...

tugas guri semakin mencabar.. kalau zaman dulu murid sangat takut dengan guru.. kalau kena cemat takut nak bagi tau ibu bapa.. takut kena tambah lagi hehe

solomolo berkata...

bukan setakat buku...
kalo suratkhabar berlipat kat bucu pon tak suka...

laloque berkata...

tu tando eh... buku tu selalu diguno an... huhu

Aida Awie berkata...

tu baru berlipat2.. dah bau buku kepam dan hapak? dulu sy pernah jadi guru ganti utk murid kelas belakang.. buku diorang xyah citer la.. penuh lipatan, kepam, hapak.. ada m/surat yang bercantum dua mcm digam pun ada. kesnya...buku kena hujan, tapi balik rumah campak je beg kat tepi, x dikeluarkan buku2 tu dan keringkan.

Adzriel @ Liza AB berkata...

memang jenuh juga kak liza membetulkan buku2 tu dan pesan kat anak-anak. pernah anak kena rotan dgn cikgu... buat tak tahu je. dah tak buat hmwork kenalah terima akibatnya.

Andrik McVean berkata...

when i was a kid i used to have this kind of problem lol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...