Followers

PhotobucketJom tukar link suka sama suka! TQ uol! hik3!Photobucket

Khamis, 23 Jun 2011

Kene serang di sekolah...

Tak nak cakap lebih2...

Cuma rasa sedih & terkilan dengan perkara yg berlaku hari ni...

Rasa seperti maruah seorang guru berada di bawah kaki "bapak" murid yg serang su pagi td...
Photobucketsedih sungguh...


6 comments:

Andrik McVean berkata...

teachers should say "kalu x mau ikut rules better hantar anak2 pi skolah lain"

hani@debumelukut berkata...

Su, begitu lah kita ni. Tapi itu tidak mematahkan semangat kita untuk mendidik anak bangsa kan?
Akak tau su tabah dan gagah hadapi saat2 begini..be strong dik!

lina berkata...

salam sue - semoga terus tabah....lina pasti ALLAH sentiasa bersama sue...serahkan pada ALLAH. semoga parents yg buat macam tu akan terbuka hatinya akan kesilapannya Insya ALLAH...GURU tugas nya sgt BESAR cabarannya. Kita sebagai ibubapa belum tentu dpt melakukan apa yg GURU2 dh ajar anak2 bangsanya.

Tijah berkata...

isk. apasal jadi mcm tu? errr...yg semlm terjah antar penselbok tu bukan kes serangan kan? hikss...

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Knapa nak marah2 tak boleh ke ckp elok atau di bawa berbincang... bukankah cara begitu lebih baik bagi org2 yg berilmu mgkin bapak budak tu dulu tak habis pergi sekolah!!

Mijoe berkata...

dugaan tu Tice. Sabar banyak2 eh! Semoga Tice terus tabah dan semakin bersemangat untuk mendidik anak bangsa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...